avatar Cześć, Jestem DaruS. Tego bloga prowadzę od 17 maja 2008r. W tym czasie przejechałem tylko 30232.52 kilometrów, z czego 10572.98 w terenie.

2024

• Sprzęt HardcoreII

Straż Miejska

Środa, 21 maja 2014 · dodano: 22.05.2014 | Komentarze 2

Po pracy wybraliśmy się z Sylwią na Barbarkę. Wspólnie zdecydowaliśmy aby olać ścieżkę rowerową i pojechać przez las. Po odpoczynku przy leśniczówce i obejrzeniu "aktu gwałtu speca przez osę" pojechaliśmy dalej. Cóż mogę napisać. Moja Kobieta posiada wciąż większą zdolność do pokonywania kałuży, brodów i innych przeszkód związanych z wodą. Kiedy wyjeżdżaliśmy z lasu Sylwia próbowała "nakarmić wiewiórkę orzeszkiem". Aby maksymalnie unikać ruchu pojadów silnikowych wybraliśmy powrót przez ogródki działkowe, no i się zaczeło.

Straż Miejska epizod 1
Pojazd Straży Miejskiej jechał powoli, bardzo powoli, a z głośnika "emitowany" był komunikat o nadchodzącej powodzi. Było ciasno więc wyprzedzenie pojazdu jadącego na półsprzęgle nie było możliwe. Nagle auto staneło... kierowce ... nie lepiej ... funkcjonariusz wrzycił bieg oznaczony literką "R" (niektórzy twierdzą że to bieg rakietowy, może owy kierowca miał podobny światopogląd) i ... Ja wjechałem niemal w krzaki, Sylwii ledwie udało się uniknąć konfrontacji z municypalnym Fiatem Doblo.

Straż Miejska epizod 2
"Gdy emocje już opadły, jak po wielkiej bitwie kurz" pojechaliśmy na bulwar zobaczyć jak faktycznie ma się poziom wody.
Przy atrakcji turystycznej "Łodzi Katarzynce" udostępnionej dla zwiedzających stało dwóch funkcjinariuszy Straży Miejskiej. Jeden z nich wyglądał jednoznacznie jak gdyby "oddawał mocz w miejscu publicznym". Uznajmy, że mój mózg widział to co chciał widzieć, a uprzedzenie do tego rodzaju służb spowodowane zdarzeniem opisanym w epizodzie 1 spotęgowały to wrażenie

Straż Miejska prolog
... tak wiem, prolog powinien być na początku... Uprzedzenie owo napewno nie jest spowodowane również tym, że jakiś czas temu dostałem od Straży Miejsiej mandat za "jazdę wzdłuż po chodniku" samochodem, pomijając fakt, że wykonywałem zaledwie manewr parkowania w miejscu, gdzie jest to dozwolone, czyli pod kamienicą, w której mieszkamy i parkuję w ten sposób od ponad 4 lat.

Wiem, wiem i tak nikt tego nie przeczyta, ale przynajmniej się trochę wyżyłem.